Boeing 767 je širokotrupý dopravní letoun pro střední a dlouhé vzdálenosti. Letadla jsou vybavena skleněným kokpitem. Vývoj probíhal součastně s boeingem 757, díky čemuž jsou si obě letadla v mnoha aspektech podobná. Tato skutečnost dovoluje posádkák létat na obou typech. Letadla se vyráběla v několika typech. Výroba probíhá od roku 1981 po součastnost. Od roku 2014 se však vyrábí pouze nákladní verze, zatímco výroba B767 pro cestující byla v tomto roce ukončena. První letadlo bylo zařazeno do služby v září 1982 u letecké společnosti United Airlines.
Motory – B767 využívají motory Rolls-Royce RB211, motory General Electrict CF6, nebo motory Pratt & Whitney JT9D a PW4000.
Boeing 767-200
Jedná se první a o nejmenší model tohoto typu. Tento typ měl verzi B767-200ER, která měla prodloužený dolet. Dolet u verze ER činí až 12 200 km a může pojmout až 290 cestujících.
Boeing 767-300
Jedná se o prodlouženou verzi letadla. I tato verze se dočkala verze -300ER, která má prodloužený dolet a vzletovou hmotnost. Verze ER má maximální dolet 11 070 km a může pojmout až 351 cestujících.
Boeing 767-300F
Jedná se o nákladní verzi, která vychází z verze -300ER. Tato verze je vyráběna do dneška. Maximální dolet činí 6 025 km.
Boeing 767-400ER
Jedná se o největší verzi letadla, která byla vyvinuta z verze -300ER. Maximální dolet činí 10 415 km a může pojmout až 409 cestujících.
Boeing 767 má také několik armádních verzí jako Boeing 767AST, Boeing E-767, KC-767 Tanker. Dalším vývojem pak vznikl Boeing KC-46 Pegasus.
Boeing 767-300ER, společnosti Latam Airlines.
Boeing 767-400ER, společnosti Delta Air Lines.
Boeing 767-300F, společnosti UPS Airlines.